Tak przepełnionych dizajnem, kreatywnością w projektowaniu, szeroką gamą produktów oraz różnorodną tematyką wykładów w Polsce jeszcze nie było. Poziom przygotowanej drugiej edycji Warsaw Home Expo był na równi z europejskimi targami wnętrz. Świetne przygotowane ekspozycje, ciekawe rozwiązania poczynając od drewnianych mebli poprzez metalowe lampy, tkaniny, pościele z wełny alpaki – tym zachwycały tagi.

- Reklama -


Oprócz firm istniejących na rynku od kilkudziesięciu lat można było spotkać producentów młodych marek, który dopiero zaczynają swoją przygodę z dizajnem. Jednak sposób wykonania elementów wyposażenia domów i mieszkań był na tak wysokim poziomie, że staż nie miał tu najmniejszego znaczenia.

Nas oczywiście najbardziej cieszyły te spotkania gdzie można było dotknąć stuprocentowego polskiego wykonania i kapitału. Oby tak dalej. Pokażmy, że polskie znaczy dobre!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj